注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

﹎.淚

>>葉落涙蒶飛,花落人斷腸。..

 
 
 

日志

 
 

凍,凍,凍  

2008-01-30 19:19:37|  分类: 亂up廿四.. |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

好耐都無試過咁凍了..一向怕凍嘅我,更加5使講啦...

日日著到成只粽咁,郁都5郁下...訓覺仲可以開暖氣...

覺得自己真系好幸福咯...

可憐嘅系個d趕住翻屋企過年嘅人同埋路邊d乞丐咯...

記得前幾日,屋企附近有對母子露宿街頭..個小朋友好似仲系BB嚟嘅...

第日朝早,媽媽攞咗兩件大摟俾佢哋...點知佢仲5舍得著,折起身好好放系一邊...

即日就好似有d警察叔叔將佢哋帶走咗了..可能帶佢哋去d救護中心掛...

春節就近,個個都想翻屋企團圓,咁春節一向都系我哋中國人嘅傳統節日嚟架嘛...

打工都系為賺錢養家,估5到今年適逢系春運時間遇到d咁嘅天氣...

一大班滯留人員更加系心急如焚...

唉,日日見住報紙同電視上面嘅報道..心都酸...

最討厭就系個d趁火打劫嘅人咯...特別火車站附近個d商戶啊...

真過分,竟然打個電話要加價,即食面又話要加價...

人哋都系打份工,辛苦賺錢養鄉下d老少架嘛...有無無良d喔...

比人圖個方便又令你損失幾多...

仲有就系困系公路上面個d人了...希望d救援物質充足啦...

困系公路入面真系好弊架,前后都無退路...

最弊就系溫飽問題都解決5到...5凍s都會餓s咯...

希望d咁嘅寒冷天氣快d走啦...5好再凍啦...

不過,即使天氣再凍,我哋仲有一刻熱熾的心!!

正如陳sir話齋:我哋都系情義廣州人,只要政府一聲,我哋要車有車,要人有人!!

 

  评论这张
 
阅读(34)| 评论(4)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017